Cum accesez contul MyElectrica?
În situația în care aveți înregistrat un cont în aplicația MyElectrica, îl puteți accesa din pagina myelectrica.ro/.
Dacă încă nu aveți un cont în MyElectrica și doriți să creați unul, vă rugăm să accesați secțiunea:
"Cum creez un cont nou in MyElectrica?".
Se va încărca prima pagină a aplicației MyElectrica (Imagine 1).

Imagine 1 - Prima pagină MyElectrica
Pentru a vă conecta va trebui să efectuați click pe butonul "CONECTEAZĂ-TE". Se va afișa un formular ca cel din Imaginea 2.

Imagine 2 - Formular conectare în aplicația MyElectrica
În această pagină va trebui să introduceți numele dumneavoastră de utilizator / adresa de email și parola pentru a vă putea conecta. După inserarea acestor date, apăsați tasta Enter sau efectuați click pe butonul "Acceseaza".
În situația în care numele de utilizator și / sau parola introduse în formularul de login nu sunt corecte, atunci veți primi un mesaj de eroare ca cel din Imaginea 3.

Imagine 3 - Eroare conectare în aplicația MyElectrica
În această situație, puteți încerca următoarele:
- Introduceți din nou numele de utilizator și parola, cu atenție, pentru a vă asigura că sunt corecte.
- Dacă nu vă amintiți numele de utilizator, puteți să îl recuperați: pentru instrucțiuni suplimentare, navigați la secțiunea Cum să recuperez numele de utilizator?
- Dacă ați uitat parola de accesare a contului, o puteți reseta: pentru detalii suplimentare, navigați la secțiunea Cum să resetez parola de acces?
În situația în care încercați să accesați contul imediat după înregistrare, fără să îl fi activat, veți primi un mesaj de eroare ca în Imaginea 4.

Imagine 4 - Încercarea de conectare la un cont neactivat
Dacă ați înregistrat un cont în aplicația MyElectrica și doriți să știți cum să îl activați, accesați secțiunea:
"Cum activez un cont in MyElectrica?".
Cum creez un cont nou in MyElectrica?
Dacă nu aveți încă un cont în MyElectrica, puteți crea unul, accesând pagina MyElectrica
Se va încărca prima pagină a aplicației MyElectrica (Imagine 5).

Imagine 5 - Prima pagină MyElectrica
Pentru a înregistra un cont nou va trebui să efectuați click pe butonul "ÎNREGISTREAZĂ-TE". Se va afișa un formular ca cel din Imaginea 6.

Imagine 6 - Formular înregistrare cont nou MyElectrica
Formularul de înregistrare este un formular în trei pași. Vă rugăm să completați detaliile care vă sunt cerute astfel încât acestea să fie cele corecte.
Vă sugerăm să aveți lângă dumneavoastră o factură în care veți găsi codul dumneavoastră de client. De asemnea, la înregistrare vi se va cere și numărul locului de consum care aparține codului de client pentru care creați contul în aplicația MyElectrica și pe care îl puteți găsi tot în factură.
Dacă există erori la completarea unor câmpuri, acestea vor fi semnalate de aplicație. Vă rugăm să citiți cu atenție erorile semnalate și să le corectați pentru a putea finaliza înregistrarea. Este posibil să fie nevoie să vă întoarceți la pașii anteriori pentru a putea corecta toate erorile.
După completarea cu succes a datelor în formular, aplicația va crea un cont nou pentru dumneavoastră și va transmite un email către adresa de email pe care ați utilizat-o la înregistrare, care conține un link de activare. Pentru a activa contul va trebui să efectuați click pe acest link. Doar după efectuarea acestei operațiuni contul va deveni activ și va putea fi accesat.
Dacă nu activați contul în termen de 7 zile de la înregistrare, acesta va fi șters din MyElectrica, iar dumneavoastră va trebui să repetați procesul.
În anumite situații mesajul de activare poate intra în inbox cu întârziere. Este important să așteptați primirea acestui mesaj înainte să încercați conectarea la contul creat sau să încercați recuperarea parolei.
În situația în care nu primiți mesajul de activare și au trecut 24 de ore de la înregistrare, puteți fi într-una din situațiile de mai jos:
- Ați utilizat la înregistrare o adresă de email eronată. În acest caz puteți face următoarele: puteți aștepta trecerea celor șapte zile până când contul dumneavoastră va fi șters automat datorită neactivării - după acest interval puteți relua procesul de înregistrare, sau ne puteți contacta prin email și ne puteți explica ce s-a întâmplat, furnizând următoarele date: cod de client, număr loc de consum, sucursala și eventual numele de utilizator folosit.
- În rețeaua prin care mesajul de activare ajunge la dumneavoastră pot apărea probleme cu anumite echipamente, mesajul blocându-se pe parcurs.
- Mesajul dumneavoastră de activare a fost considerat spam și nu a ajuns în inbox.
Puteți încerca retransmiterea mesajului de activare a contului - pentru mai multe informații pe această temă, navigați în secțiunea Cum retransmit email-ul de activare?
Cum activez un cont in MyElectrica?
Pentru orice înregistrare cu succes a unui nou cont în aplicația MyElectrica, un email va fi transmis către adresa de email utilizată la înregistrare. În acest mesaj va fi inserat un URL unic la accesarea căruia contul dumneavoastră va fi activat.
Puteți solicita o singură dată retransmiterea mesajului de activare, în interval de 60 de minute.
Dacă activarea contului se face cu succes, vi se va afișa pagina prezentată în Imaginea 7.

Imagine 7 - Activarea cu succes a contului MyElectrica
Dacă la click pe link-ul de activare vizualizați un mesaj similar cu cel din Imaginea 8, atunci contul dumneavoastră este deja activat și îl puteți accesa.

Imagine 8 - Mesaj afișat în cazul încercării de activare a unui cont activ
Cum retransmit email-ul de activare?
Pentru a recupera numele de utilizator, trebuie să accesați pagina MyElectrica (se va afișa prima pagină a aplicației). Efectuați click pe butonul "CONECTEAZĂ-TE" pentru a fi direcționat în pagina cu formularul de login. Din această pagină aveți acces la meniul de navigare din partea de sus a paginii. Accesați AJUTOR/RETRANSMITE EMAIL ACTIVARE.
Veți fi direcționat într-o pagină web în care va trebui să introduceți adresa de email a contului (Imaginea 9).

Imagine 9 - Formular retransmitere email activare cont MyElectrica
Cum recuperez numele de utilizator?
Pentru a recupera numele de utilizator, trebuie să accesați pagina MyElectrica (se va afișa prima pagină a aplicației). Efectuați click pe butonul "CONECTEAZĂ-TE" pentru a fi direcționat în pagina cu formularul de login. Din această pagină aveți acces la meniul de navigare din partea de sus a paginii. Accesați AJUTOR/RECUPEREAZĂ NUMELE DE UTILIZATOR.
Este nevoie să știți adresa de email cu care v-ați înregistrat contul în MyElectrica, pentru a primi pe aceasta notificarea privind numele dumneavoastră de utilizator.
În formularul care apare la accesarea paginii, trebuie să introduceți adresa de email utilizată de contul dumneavoastră din MyElectrica. După acest pas, efectuați click pe butonul Recupereaza (Imagine 10). Dacă adresa introdusă este corectă, un email va fi transmis către adresa dumneavoastră de email.

Imagine 10 - Formular recuperare nume utilizator MyElectrica
Cum resetez parola de acces?
Pentru a reseta parola de acces în aplicație, trebuie să accesați pagina MyElectrica (se va afișa prima pagină a aplicației). Efectuați click pe butonul "CONECTEAZĂ-TE" pentru a fi direcționat în pagina cu formularul de login. Din această pagină aveți acces la meniul de navigare din partea de sus a paginii. Accesați AJUTOR/AI UITAT PAROLA?.
În formularul care apare în pagină, trebuie să introduceți adresa de email a contului din MyElectrica pentru care solicitați resetarea parolei (Imagine 11). La transmiterea solicitării, către adresa de email inserata va fi expediat un mesaj. Acest mesaj conține un URL cu ajutorul căruia puteți reseta parola de acces.

Imagine 11 - Formular resetare parola MyElectrica
În anumite cazuri, la încercarea de resetare a parolei, puteți primi mesajul din Imaginea 12. În această situație vă puteți afla datorită unuia din motivele de mai jos:
- Încercați să resetați parola pentru un cont neactivat. Orice cont trebuie activat după înregistrare. Pentru mai multe detalii, accesați secțiunea Cum activez un cont in MyElectrica?.
- Încercați să utilizați un token invalid. Aceasta se poate întâmpla dacă ați solicitat de mai multe ori resetarea parolei, dar încercați să utilizați URL-ul transmis în cadrul primei solicitări. În acest caz, vă rugăm să vă asigurați că accesați URL-ul din ultimul email transmis.
Puteți solicita o singură dată resetarea parolei în interval de 60 de minute.

Imagine 12 - Mesaj afișat în cazul unui token invalid.