1. Completează formularul de mai jos cu datele tale de client. Pentru a-ți fi mai ușor, îți recomandăm să ai la îndemână o factură de servicii.
2. Trimite datele.
3. Verifică-ți e-mailul (inlcusiv folderul Spam / Junk Mail). Click pe linkul din e-mail pentru activarea noului tău cont MyElectrica. Factura electronică va fi și ea activată și o vei găsi în cont imediat ce o emitem, dar o vei primi și pe e-mail.
Bine de știut: pentru activarea contului, accesează linkul primit pe e-mail în maximum 7 zile de la primire. Daca nu reușești să-l activezi în acest interval, va trebui să reiei procedura de creare cont.
Dacă ai deja un cont MyElectrica, poți activa factura electronică din meniul dedicat. Poți face asta din MyElectrica web sau app.
1.1. Societatea Electrica Furnizare SA, numită în continuare Furnizor, transmite facturile fiscale în format electronic, prin intermediul aplicației MyElectrica, în conformitate cu prevederile legale aplicabile.
1.2. Facturile fiscale transmise în format electronic prin intermediul aplicația MyElectrica au aplicată semnătura electronică extinsă în condițiile Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică, fapt care garantează autenticitatea sursei de emitere a facturii și integritatea conținutului acesteia.
1.3. Clientul care și-a dat acordul pentru factura în format electronic renunță la a mai primi factura pe suport de hârtie. Clientul poate să revină la situația anterioară, de a primi factura prin poștă, pe suport de hârtie, prin deselectarea în MyElectrica a opțiunii de transmitere a facturii în format electronic, sau printr-o solicitare scrisă adresată Furnizorului.
1.4. Facturile în format electronic sunt disponibile 12 luni. În situația în care se dorește arhivarea acestora pe o perioadă mai îndelungată, Clientul trebuie să le salveze în calculatorul personal/dispozitive mobile.
1.5. Clientul care și-a dat acordul pentru factura în format electronic poate opta pentru transmiterea preavizului de deconectare pentru neplata pe e-mail, situație în care renunță la a mai primi preavizele pe suport de hârtie.
2.1. Furnizorul are obligația de a depune toate eforturile pentru ca utilizarea serviciului de transmitere a facturii în format electronic și a preavizului pe e-mail să se realizeze în condiții de securitate și confidențialitate.
2.2. Furnizorul are dreptul să întrerupă furnizarea serviciului de transmitere a facturii în format electronic și a preavizului pe e-mail în scopul efectuării unor lucrări menite să îmbunătățească calitatea și securitatea serviciului. În această situație, Furnizorul va depune toate eforturile ca întreruperea serviciului să aibă o durată cât mai scurtă.
2.3. Furnizorul are dreptul să suspende accesul Clientului la serviciul de transmitere a facturii în format electronic și a preavizului pe e-mail în cazul în care constată folosirea abuzivă sau neautorizată a acestui serviciu.
3.1. În cazul în care, din motive independente de voința furnizorului, aplicația MyElectrica nu este funcțională, sau Clientul nu accesează contul propriu sau facturile și preavizele care îi sunt transmise prin e-mail, Clientul nu este exonerat de plata în termenul reglementat a facturilor, având obligația de a contacta Furnizorul și de a solicita informații în legătură cu soldul la zi și termenele de plată.
3.2. Clientul are obligația de a păstra confidențialitatea datelor sale de identificare în MyElectrica sau în căsuța sa de e-mail, fiind unic răspunzător pentru orice consecințe ce decurg prin divulgarea acestora către un terț.
3.3. Clientul are obligația să anunțe în scris Furnizorul în cazul în care ia cunoștință de utilizarea datelor sale de identificare în MyElectrica sau a căsuței sale de e-mail de către un terț neautorizat.
4.1. La data emiterii facturii, Furnizorul va trimite transmite Clientului un e-mail de notificare care va conține în atașament factura în format electroni,c pe care clientul o regaseste regăsește si și in în contul sau său din MyElectrica. E-mail-ul de notificare se transmite pe adresa de e-mail comunicată de Client la înregistrarea sa în MyElectrica.
4.2. Factura și preavizul se consideră primită primite de către Client la momentul la care Furnizorul transmite e-mailul de notificare însoțit de factura în format electronic sau de preaviz.
5.1. Serviciul de transmitere a facturii în format electronic și a preavizului pe email este furnizat prin intermediul unei aplicații informatice cu acces restricționat. Accesarea aplicației și/sau a serviciului prin înlăturarea neautorizată a restricțiilor de acces, precum și utilizarea sistemului cu depășirea limitelor autorizării constituie infracțiune și se pedepsește conform legii.
5.2. Furnizorul este exonerat pentru erorile produse ca urmare a neglijenței Clientului privind securitatea și confidențialitatea datelor de acces în contul propriu.
6.1. Serviciul de transmitere de către Furnizor la Client a facturii în format electronic este gratuit.
6.2. Costurile ocazionate de accesul la internet sunt suportate de către Client.
7.1. Furnizorul poate modifica unilateral Condițiile Generale.
7.2. În cazul în care Furnizorul modifică Condițiile Generale, Clientul a luat la cunoștință și acceptă că utilizarea în continuare a serviciului de transmitere a facturii în format electronic și a preavizului pe email după data modificării reprezintă pentru Furnizor accceptarea de către Client a noilor Condiții Generale.